Salam...
here we go again~!
semalam Ina pegi Mega ingt nak beli barang sikit...
tapi last2 end up ngan xbeli ape2 pun...
kira semalam tu jalan2 la...
errrrr...
I hope lain kali berjaya beli barang2 yg nk...
semalam ramai sngt org sbb hari natal kot...
sy xsmbut hari natal...
mmg berlambak2 la sale...
sane sini...
tapi still mahal =(
hari ni Ina kena berazam utk stdy for Pharmacology esok n Microbiology for exams...
exam dlm 2 minggu lebih je lagi...
cuak gak kot...
harap2 dapat jwb nt...
okla...
lain kali plak Ina smbg post....
mcm boring je post ni...
Salam~
Ahad, 26 Disember 2010
Jumaat, 24 Disember 2010
Exam mode is coming~
Salam...
dah lama Ina xupdate blog ni... jiwa kemalsan la katakan...
erggghhhh....
lagipun agak busy kot skrg...
dhla nk exam dh...
argggghhh....
i'm not ready yet~!
pharmacology cycle lak skrg...
kena baca hari2 except weekend or bila kelas batal~
ermmmm...
but its okay....
a few days b4 this cycle ends...
pastu kena struggle for microb -.-"
harap dpt keputusan cemerlang...
nasib baik ms dpt tiket....
insyaAllah~
lately,
i feel so ......
dun knowhow to describe...
sebab sngka Ina can handle that thing even a bit...
that thing starts to be handled if i ignore it...
dulu susah je...
skrg maybe blh...
heeeeeeeeee.....
okla...
Ina tulis post ni sebab dh lama xtulis post...
dah berkulat dh ni...
harap jiwa kerajinan menjelma seiring dengan exam microbiology yang bakal menjelma...
fuhhh...
ayat terover skema la plak~
okla...
Salam...
dah lama Ina xupdate blog ni... jiwa kemalsan la katakan...
erggghhhh....
lagipun agak busy kot skrg...
dhla nk exam dh...
argggghhh....
i'm not ready yet~!
pharmacology cycle lak skrg...
kena baca hari2 except weekend or bila kelas batal~
ermmmm...
but its okay....
a few days b4 this cycle ends...
pastu kena struggle for microb -.-"
harap dpt keputusan cemerlang...
nasib baik ms dpt tiket....
insyaAllah~
lately,
i feel so ......
dun knowhow to describe...
sebab sngka Ina can handle that thing even a bit...
that thing starts to be handled if i ignore it...
dulu susah je...
skrg maybe blh...
heeeeeeeeee.....
okla...
Ina tulis post ni sebab dh lama xtulis post...
dah berkulat dh ni...
harap jiwa kerajinan menjelma seiring dengan exam microbiology yang bakal menjelma...
fuhhh...
ayat terover skema la plak~
okla...
Salam...
Ahad, 28 November 2010
Alahai~
Salam...
erm...
nape ye sejak akhir2 ni Ina ade buat bnyk kesalahan terhadap diri sendiri?
xadil la mcm ni...
sepatutnya Ina jadi yg terbaik utk diri sendiri...
kena muhasabah diri agi nmpknya...
kata nk berjaya dunia akhirat...
mesti bt yg terbaik kn...
rindu plak kat adik2 kat Malaysia...
harap Syamim blh bt SPM dgn successnya...
insyaAllah...
erm...
nape ye sejak akhir2 ni Ina ade buat bnyk kesalahan terhadap diri sendiri?
xadil la mcm ni...
sepatutnya Ina jadi yg terbaik utk diri sendiri...
kena muhasabah diri agi nmpknya...
kata nk berjaya dunia akhirat...
mesti bt yg terbaik kn...
rindu plak kat adik2 kat Malaysia...
harap Syamim blh bt SPM dgn successnya...
insyaAllah...
Sabtu, 20 November 2010
SPM o SPM~
Salam....
erm...
Ina dh 20...
masih validkah tajuk ini dgn Ina?
jwpannya ialah yes...
sbb my bro will be having his SPM 3 hari lagi...
nape Ina pulak yg bersemangat neh?
sbb Ina concern psl adik2 Ina...
I love them very much...
they might not knowing this fact...
tp ketahuilah adik2, Ina sayang kalian...
owh...
sweetnya Ina ckp mcm tu...
Syamim, Ina harap Mim blh jwb SPM dengan cemerlangnya...
hanya Allah yg mampu menolong...
berdoalah padaNya...
Ina hanya mampu bagi nasihat ja...
jgn stress2...
I know you're not going to read this mase ni...
but maybe someday....
who knows right?
anything can happen...
okla...
selamat berjaya ya...
kami mengharapkan kejayaan darimu...
masa depan bermula dari SPM...
insyaAllah berjaya...
Amiin...
Salam~
erm...
Ina dh 20...
masih validkah tajuk ini dgn Ina?
jwpannya ialah yes...
sbb my bro will be having his SPM 3 hari lagi...
nape Ina pulak yg bersemangat neh?
sbb Ina concern psl adik2 Ina...
I love them very much...
they might not knowing this fact...
tp ketahuilah adik2, Ina sayang kalian...
owh...
sweetnya Ina ckp mcm tu...
Syamim, Ina harap Mim blh jwb SPM dengan cemerlangnya...
hanya Allah yg mampu menolong...
berdoalah padaNya...
Ina hanya mampu bagi nasihat ja...
jgn stress2...
I know you're not going to read this mase ni...
but maybe someday....
who knows right?
anything can happen...
okla...
selamat berjaya ya...
kami mengharapkan kejayaan darimu...
masa depan bermula dari SPM...
insyaAllah berjaya...
Amiin...
Salam~
Jumaat, 19 November 2010
Its Friday~!
Salam...
every Friday we will be happy aite?
of course...
Friday is the last day for classes...
boleh rehat2...
tido2...
main2...(ermmm.hari2 biase pun main2 jgk kot =P)
internal medicine class td kitorg blaja cara2 nk interview patients hari Isnin nt,
in Russian Language... errrr....
kat Nizhny ni dah makin sejuk kot...
sakit hidung kena angin sejuk...
dahla winter coat Ina dh rosak...
kena beli lain kot...
esok kitorg sambut Majlis Hari Raya Aidiladha besar2an...
Ina keje cleaner ja...
so hari ni xyah susah2 kena bt keje...
esok baru kena bersihkan tempat n bekas2 kot...
nasib baik...
dulu keje yg berkaitan ngan ayam je...
skrg dh lain sket...
o ye...
sejak akhir2 ni Ina rase ngantuk je always...
nape ye?
tido cukup je kot...
I guess I will spend my weekends with sleeping....
hehehe...
idea yg bernas...
ok la...
next time plak...
Salam...~
every Friday we will be happy aite?
of course...
Friday is the last day for classes...
boleh rehat2...
tido2...
main2...(ermmm.hari2 biase pun main2 jgk kot =P)
internal medicine class td kitorg blaja cara2 nk interview patients hari Isnin nt,
in Russian Language... errrr....
kat Nizhny ni dah makin sejuk kot...
sakit hidung kena angin sejuk...
dahla winter coat Ina dh rosak...
kena beli lain kot...
esok kitorg sambut Majlis Hari Raya Aidiladha besar2an...
Ina keje cleaner ja...
so hari ni xyah susah2 kena bt keje...
esok baru kena bersihkan tempat n bekas2 kot...
nasib baik...
dulu keje yg berkaitan ngan ayam je...
skrg dh lain sket...
o ye...
sejak akhir2 ni Ina rase ngantuk je always...
nape ye?
tido cukup je kot...
I guess I will spend my weekends with sleeping....
hehehe...
idea yg bernas...
ok la...
next time plak...
Salam...~
Rabu, 17 November 2010
Selamat Hari Raya Aidiladha...
Salam...
post Ina kali ni bersempena ngan Hari Raya Aidiladha...
sebenarnya sedih gak xblh beraya kat kampung halaman...
xleh nk tgk lembu kena sembelih mcm Ina selalu tengok dulu2...
kat sini dahla ada kelas tadi...
tapi xpela...
berkorban...
sebab last class for path phys...
esok start cycle baru dah...
internal medicine...
sngtla excited ngan cycle baru ni...
tp sedih nk tinggal Kuznetsova...
sebab dia motherly =)
Ina nk wish selamat hari raya Aidiladha especially to my family, relatives, friends n all la...
teringin nk mkn2 kt rumah terbuka kt kampung halaman...
best...
sup gear box la ape2 jela...
rindu...
o ye...
td Ina g mkn kt satu kedai turki ni...
best...
Ina mkn bnyk td...
sape yg xhabis mkn bagi kat Ina je mkn....
hehe...
okla...
next time plak...
Salam...
post Ina kali ni bersempena ngan Hari Raya Aidiladha...
sebenarnya sedih gak xblh beraya kat kampung halaman...
xleh nk tgk lembu kena sembelih mcm Ina selalu tengok dulu2...
kat sini dahla ada kelas tadi...
tapi xpela...
berkorban...
sebab last class for path phys...
esok start cycle baru dah...
internal medicine...
sngtla excited ngan cycle baru ni...
tp sedih nk tinggal Kuznetsova...
sebab dia motherly =)
Ina nk wish selamat hari raya Aidiladha especially to my family, relatives, friends n all la...
teringin nk mkn2 kt rumah terbuka kt kampung halaman...
best...
sup gear box la ape2 jela...
rindu...
o ye...
td Ina g mkn kt satu kedai turki ni...
best...
Ina mkn bnyk td...
sape yg xhabis mkn bagi kat Ina je mkn....
hehe...
okla...
next time plak...
Salam...
Ahad, 14 November 2010
Red Rose~
Salam...
i dun know why i really adore Ros Merah...
hehehe...
the name that i used for my fb account a few months back...
but now i'm using my real name...
the name that my father gave me....
<3 <3 <3
I always hope that my heart will always be pure clean...
n beautiful just like red rose...
insyaAllah...
red rose~
yeah...
Dayah Fauzi n Hanisah gave me red roses n other flowers as my birthday present...
sweet ryte?
o ya...
suhu kat sini kadang2 sejuk kadang xberapa sejuk...
mcm winter malu nk tunjukkan dirinya...
tp xpe...
best gak mcm ni...
kadang2 hujan jugak...
mcm kat Malaysia plak...
hehehe...
okla...
Ina sebenarnya sedih + excited ni...
sedih sebab path phys dh nk habis...
terpaksa berpisah ngan Svetlana Kuznetsova Vadimovna...
Ina excited sebab Internal Medicine dh nk start...
hehehe....
mcm best je cycle ni =)
hope to gain more knowledge about medicine =)
i dun know why i really adore Ros Merah...
hehehe...
the name that i used for my fb account a few months back...
but now i'm using my real name...
the name that my father gave me....
<3 <3 <3
I always hope that my heart will always be pure clean...
n beautiful just like red rose...
insyaAllah...
red rose~
yeah...
Dayah Fauzi n Hanisah gave me red roses n other flowers as my birthday present...
sweet ryte?
o ya...
suhu kat sini kadang2 sejuk kadang xberapa sejuk...
mcm winter malu nk tunjukkan dirinya...
tp xpe...
best gak mcm ni...
kadang2 hujan jugak...
mcm kat Malaysia plak...
hehehe...
okla...
Ina sebenarnya sedih + excited ni...
sedih sebab path phys dh nk habis...
terpaksa berpisah ngan Svetlana Kuznetsova Vadimovna...
Ina excited sebab Internal Medicine dh nk start...
hehehe....
mcm best je cycle ni =)
hope to gain more knowledge about medicine =)
Jumaat, 12 November 2010
mari blaja bahasa India... huhuhu....
Salam...
currently, I'm having a goupmate from India...
he's a very quiet person...
he speaks only after we ask him something or when he explains something to the class about certain subjects...
today....
jeng...jeng...jeng....
Ina blaja satu phrase ni...
kaho na pyar hai...
"say that u love me"
hehehehe....
tu tajuk satu citer Hindustan yg Ina minat dulu...
pelakon dia Hrithik Roshan n Amisha Patel...
best dowh....
xpenah lak tahu maksud dia...
td baru tahu...
yeay...
more words to learn...
ooo.yea...
path phys Ina dah nak habis...
2 hari jer lagi...
pasni dah cycle Internal Med...
cant wait...
sedih sbnrnya nk tinggal cg Path Phys Ina yg agak motherly...
hope to see her next sem...
insyaAllah...
cg ni agak baik..
nama dia Svetlana Kuznetsova Vadimovna...
dia selalu bercerita pasal her real life....
best !!!
xboring class...
sbb mcm slalu ade discussion about our personal life with her... <3
okla...
next time lak Ina post something...
ni post pun sebab dah lama blog ni xupdate...
dah berkulat dah kot =P
nk pegi makan kat Karamel n g beli barang2 kat walking street la plak ni...
Salam~~~
currently, I'm having a goupmate from India...
he's a very quiet person...
he speaks only after we ask him something or when he explains something to the class about certain subjects...
today....
jeng...jeng...jeng....
Ina blaja satu phrase ni...
kaho na pyar hai...
"say that u love me"
hehehehe....
tu tajuk satu citer Hindustan yg Ina minat dulu...
pelakon dia Hrithik Roshan n Amisha Patel...
best dowh....
xpenah lak tahu maksud dia...
td baru tahu...
yeay...
more words to learn...
ooo.yea...
path phys Ina dah nak habis...
2 hari jer lagi...
pasni dah cycle Internal Med...
cant wait...
sedih sbnrnya nk tinggal cg Path Phys Ina yg agak motherly...
hope to see her next sem...
insyaAllah...
cg ni agak baik..
nama dia Svetlana Kuznetsova Vadimovna...
dia selalu bercerita pasal her real life....
best !!!
xboring class...
sbb mcm slalu ade discussion about our personal life with her... <3
okla...
next time lak Ina post something...
ni post pun sebab dah lama blog ni xupdate...
dah berkulat dah kot =P
nk pegi makan kat Karamel n g beli barang2 kat walking street la plak ni...
Salam~~~
Khamis, 21 Oktober 2010
Welcome back~
Salam...
seteloh sekie lamo kawe xpost sumtin sini, kawe raso kawe keno jugok post ...
xtahula pasa gapo...
loni kawe ado cycle break...
tapi esok start doh cycle path phys...
aihhhhh...
kawe sihat molek jah duk sini...
koho gemukla...
ops....
rindu benanyok ko umoh ni...
duk sini start koho sejuk...
raso susoh nok tubik...
hari ni poteng lecture path anat...
hehehe...
sebab sejuk bedooh...
huje pulok tu...
xtahu la nok oyak gapo lagi...
puah eh duk sajo...
eh dok...
duk main game jah sokmo...
pah tu duk on9...
pete2 g lecture(ni maso break ni la)...
esok xleh wak gini doh...
ado kelah pagi buto lagi...
mujo dekat bena dari hostel...
bulih tubik lewat sikit dari hostel...
maah deh lamo xupdate blog...
buke gapo...
nyakit malah duk lando diri...
bahayo deh...
okla dulu...
lain kali pulok post...
salam...
seteloh sekie lamo kawe xpost sumtin sini, kawe raso kawe keno jugok post ...
xtahula pasa gapo...
loni kawe ado cycle break...
tapi esok start doh cycle path phys...
aihhhhh...
kawe sihat molek jah duk sini...
koho gemukla...
ops....
rindu benanyok ko umoh ni...
duk sini start koho sejuk...
raso susoh nok tubik...
hari ni poteng lecture path anat...
hehehe...
sebab sejuk bedooh...
huje pulok tu...
xtahu la nok oyak gapo lagi...
puah eh duk sajo...
eh dok...
duk main game jah sokmo...
pah tu duk on9...
pete2 g lecture(ni maso break ni la)...
esok xleh wak gini doh...
ado kelah pagi buto lagi...
mujo dekat bena dari hostel...
bulih tubik lewat sikit dari hostel...
maah deh lamo xupdate blog...
buke gapo...
nyakit malah duk lando diri...
bahayo deh...
okla dulu...
lain kali pulok post...
salam...
Welcome back~
Salam...
seteloh sekie lamo kawe xpost sumtin sini, kawe raso kawe keno jugok post ...
xtahula pasa gapo...
loni kawe ado cycle break...
tapi esok start doh cycle path phys...
aihhhhh...
kawe sihat molek jah duk sini...
koho gemukla...
ops....
rindu benanyok ko umoh ni...
duk sini start koho sejuk...
raso susoh nok tubik...
hari ni poteng lecture path anat...
hehehe...
sebab sejuk bedooh...
huje pulok tu...
xtahu la nok oyak gapo lagi...
puah eh duk sajo...
eh dok...
duk main game jah sokmo...
pah tu duk on9...
pete2 g lecture(ni maso break ni la)...
esok xleh wak gini doh...
ado kelah pagi buto lagi...
mujo dekat bena dari hostel...
bulih tubik lewat sikit dari hostel...
maah deh lamo xupdate blog...
buke gapo...
nyakit malah duk lando diri...
bahayo deh...
okla dulu...
lain kali pulok post...
salam...
seteloh sekie lamo kawe xpost sumtin sini, kawe raso kawe keno jugok post ...
xtahula pasa gapo...
loni kawe ado cycle break...
tapi esok start doh cycle path phys...
aihhhhh...
kawe sihat molek jah duk sini...
koho gemukla...
ops....
rindu benanyok ko umoh ni...
duk sini start koho sejuk...
raso susoh nok tubik...
hari ni poteng lecture path anat...
hehehe...
sebab sejuk bedooh...
huje pulok tu...
xtahu la nok oyak gapo lagi...
puah eh duk sajo...
eh dok...
duk main game jah sokmo...
pah tu duk on9...
pete2 g lecture(ni maso break ni la)...
esok xleh wak gini doh...
ado kelah pagi buto lagi...
mujo dekat bena dari hostel...
bulih tubik lewat sikit dari hostel...
maah deh lamo xupdate blog...
buke gapo...
nyakit malah duk lando diri...
bahayo deh...
okla dulu...
lain kali pulok post...
salam...
Selasa, 17 Ogos 2010
I'm happy lappy nappy ~!
Salam...
tajuk Ina tulis tu ader ngarut sket....
mmg happy duk umah..
tp ader gak bosan sbb xde org kat umah time adik2 skolah n parents keje...
tp at least, sebosan2 kat umah lebih better dr merana di Rusia sane =D
hehehe...
sambil layan lagu waving flag by knaan ni, best gak post sumtin here~
Ina dah jadi a good shopper nih...
kasut dah beli 3...
sandal 2...
maybe ade yg akan dibeli lagi...
heheeeeeeeeee.....
nt kat Nizhny tengokla...
btw, today is my father's birthday...
happy birthday to abah...
sweet 50...
semoga bahagia akhirat dunia =D
banyakkan amal ibadah sepanjang bulan pose ni =D
tajuk Ina tulis tu ader ngarut sket....
mmg happy duk umah..
tp ader gak bosan sbb xde org kat umah time adik2 skolah n parents keje...
tp at least, sebosan2 kat umah lebih better dr merana di Rusia sane =D
hehehe...
sambil layan lagu waving flag by knaan ni, best gak post sumtin here~
Ina dah jadi a good shopper nih...
kasut dah beli 3...
sandal 2...
maybe ade yg akan dibeli lagi...
heheeeeeeeeee.....
nt kat Nizhny tengokla...
btw, today is my father's birthday...
happy birthday to abah...
sweet 50...
semoga bahagia akhirat dunia =D
banyakkan amal ibadah sepanjang bulan pose ni =D
Ahad, 8 Ogos 2010
Heaven kot ~
Salam....
dh lame rasenya x post sumthing...
sejak balik dr Malaysia ni, this is my 1st post,,,
hehehe...
Ina smpasi Malaysia dlm 25 July lepas...
dh 2 minggu Ina kt Malaysia...
lesser time for me to be with my family...
sedih2...
xnk balik Russia blh?
heheh...
bnyk buah2 yg Ina dh mkn...
duku, durian, dragonfruit, salak, anggur, rambutan (baru sebiji k0t)...
I like to hang out with my siblings wpun duit habis =$
anyway,
sape2 yg nk contact Ina tu bgtahu kat fb ke,
nt Ina pm kn no Ina okay?
Salam~
dh lame rasenya x post sumthing...
sejak balik dr Malaysia ni, this is my 1st post,,,
hehehe...
Ina smpasi Malaysia dlm 25 July lepas...
dh 2 minggu Ina kt Malaysia...
lesser time for me to be with my family...
sedih2...
xnk balik Russia blh?
heheh...
bnyk buah2 yg Ina dh mkn...
duku, durian, dragonfruit, salak, anggur, rambutan (baru sebiji k0t)...
I like to hang out with my siblings wpun duit habis =$
anyway,
sape2 yg nk contact Ina tu bgtahu kat fb ke,
nt Ina pm kn no Ina okay?
Salam~
Khamis, 15 Julai 2010
Plan Masakan~
Salam...
nt kat Malaysia Ina nk masak:-
# kek cheese
# brownies
# nasi lemak
# puding caramel
# ayam masak merah
# ayam masak ros
# ikan singgang
# ayam masak kicap
# tomyam
# nasi goreng
# nasi ayam
# masak lemak
# mee kari
# mee goreng
# makaroni cheese
# lasagna
insyaAllah~
nt kat Malaysia Ina nk masak:-
# kek cheese
# brownies
# nasi lemak
# puding caramel
# ayam masak merah
# ayam masak ros
# ikan singgang
# ayam masak kicap
# tomyam
# nasi goreng
# nasi ayam
# masak lemak
# mee kari
# mee goreng
# makaroni cheese
# lasagna
insyaAllah~
Rabu, 14 Julai 2010
^-^
Salam...
Nk tulis pasal pa ek hari ni...?
dl2 Ina used to be very secretive girl( btl kot)
skrg?
whatever~
secara xsedar...
Ina sikit2 dah xjd secretive kot...
huk3!
okla stop crita psl tu...
recently Ina rase ade org gle2 terase ngan Ina...
hehehe...
tapi xleh gtau sbb dia...
Ina pun ade gakla terase ngan seseorang...
wah,,,
main terase merasai la plak...
tp with different people la...
not so nice right...
tp nk wat camne manusia biase...
kena cube elak jela...
o yeeeee....
less than 2 weeks b4 going back home~
weeeeeeeeeeeee~
dah xpyh nk jeles2 ngan org yg dah balik dah...
for sure diorg dh bosan ms tu...
sbb dah lama balik...
buekkkk~
okla...
next time lak k...
Salam~
Nk tulis pasal pa ek hari ni...?
dl2 Ina used to be very secretive girl( btl kot)
skrg?
whatever~
secara xsedar...
Ina sikit2 dah xjd secretive kot...
huk3!
okla stop crita psl tu...
recently Ina rase ade org gle2 terase ngan Ina...
hehehe...
tapi xleh gtau sbb dia...
Ina pun ade gakla terase ngan seseorang...
wah,,,
main terase merasai la plak...
tp with different people la...
not so nice right...
tp nk wat camne manusia biase...
kena cube elak jela...
o yeeeee....
less than 2 weeks b4 going back home~
weeeeeeeeeeeee~
dah xpyh nk jeles2 ngan org yg dah balik dah...
for sure diorg dh bosan ms tu...
sbb dah lama balik...
buekkkk~
okla...
next time lak k...
Salam~
Selasa, 13 Julai 2010
mood swings?~
Salam...
ehem2...
less than 2 weeks b4 going back~!
yuhuuuuu....
cant wait...
but I confess that something wrong with me lately...
mood swings...
masalah remaja kot~
lebih2 lagi dgn apen yg berlaku baru2 ini...
hate it a lot,,,
hope this prob will be solved as soon as possible...
biar normal semula...
malas nk ade masalah mcm tu lagi...
perhaps I must be more matured~
huk3...
Bee n Betty...
cant wait to have fun with u girls~
wait for me...~
harap2 iman bertambah naik masa cuti nt...
boleh ke?
boleh je~
insyaAllah~
ehem2...
less than 2 weeks b4 going back~!
yuhuuuuu....
cant wait...
but I confess that something wrong with me lately...
mood swings...
masalah remaja kot~
lebih2 lagi dgn apen yg berlaku baru2 ini...
hate it a lot,,,
hope this prob will be solved as soon as possible...
biar normal semula...
malas nk ade masalah mcm tu lagi...
perhaps I must be more matured~
huk3...
Bee n Betty...
cant wait to have fun with u girls~
wait for me...~
harap2 iman bertambah naik masa cuti nt...
boleh ke?
boleh je~
insyaAllah~
Ahad, 11 Julai 2010
2 weeks to go~
Salam....
betapa excitednya Ina...
2 minggu g nak menjejakkan kaki lagi ke Malaysia tercinta~
seriously betapa rindunya saat sprti tu~
rindu nk bersama2 family...
mcm dulu2...
mkn2...
main same2...
tgk crita sama2...
best2...
nk sngt balik...
dah almost setahun duk kat sini...
terseksa hidup...
xpe...
salah satu ujian dariNya~
sabar2~
nok balik weh...
kawe nok jupo nga sedaro maro~
setia menunggu n menghitung detik~
betapa excitednya Ina...
2 minggu g nak menjejakkan kaki lagi ke Malaysia tercinta~
seriously betapa rindunya saat sprti tu~
rindu nk bersama2 family...
mcm dulu2...
mkn2...
main same2...
tgk crita sama2...
best2...
nk sngt balik...
dah almost setahun duk kat sini...
terseksa hidup...
xpe...
salah satu ujian dariNya~
sabar2~
nok balik weh...
kawe nok jupo nga sedaro maro~
setia menunggu n menghitung detik~
Khamis, 3 Jun 2010
Exam Time~
Salam...
ermmmm....
sy berada dalam zone exam sekarang...
seminggu lagi...
agak cuak bukan?
still kurang mood untuk study...
tapi hari ni kena mantapkan semangat...
betulkan niat...
harap kawan2 semua sudah ready...
sama2 kita berjaya~
exam:
Biochemistry~ 9 June
Philosophy~ 14 June
Physiology~ 24 June
doakan kejayaan saya ye....
saya nak pohon maaf kalau ada wat silap...
dengan merendah diri~
rasa ingin membusykan dirilah...
lepas exam bolehla relak sikit...
sekarang harus usaha...
usaha tangga kejayaan~
okla...
harus start study ni...
salam...
ermmmm....
sy berada dalam zone exam sekarang...
seminggu lagi...
agak cuak bukan?
still kurang mood untuk study...
tapi hari ni kena mantapkan semangat...
betulkan niat...
harap kawan2 semua sudah ready...
sama2 kita berjaya~
exam:
Biochemistry~ 9 June
Philosophy~ 14 June
Physiology~ 24 June
doakan kejayaan saya ye....
saya nak pohon maaf kalau ada wat silap...
dengan merendah diri~
rasa ingin membusykan dirilah...
lepas exam bolehla relak sikit...
sekarang harus usaha...
usaha tangga kejayaan~
okla...
harus start study ni...
salam...
Isnin, 31 Mei 2010
Alhamdulillah~
Salam...
Alhamdulillah...
setakat ni semua test sudah settle...
hanya tunggu zacot ...
okay... sila jangan riak...
exam xsedia lagi... takut3?
hahaha....
mahu ambik exam awal...
3 June maybe...
InsyaAllah...
xsedia tapi terjah saja...
berani bukan?
hahaha...
esok ada kelas Physiology...
last class...
harap2 semua tests Efes dah check n semua lepas...
kalau boleh nak ambik zacot Physiology esok....
best2 this week...
kebanyakan kelas hanya perlu ambik zacot sahaja...
ada kelas yang dah habis...
yeay...
okay...
jangan over excited....
biochemistry sebenarnya sedang menunggu...
saja buat xtau...
huk3...
tiada mood sangat nak study...
kalau slow2 okay..
kalau ribut2 xboleh...
xapala asal bergerak je at least....
huh...
minggu yang menstresskan bakal berulang lagi...
n masa balik Malaysia semakin hampir....
yahoo~
okla...
saya ada hal...
buat2 busy...
memang busy pun sepatutnya...
wish me the best of luck~
salam~
Alhamdulillah...
setakat ni semua test sudah settle...
hanya tunggu zacot ...
okay... sila jangan riak...
exam xsedia lagi... takut3?
hahaha....
mahu ambik exam awal...
3 June maybe...
InsyaAllah...
xsedia tapi terjah saja...
berani bukan?
hahaha...
esok ada kelas Physiology...
last class...
harap2 semua tests Efes dah check n semua lepas...
kalau boleh nak ambik zacot Physiology esok....
best2 this week...
kebanyakan kelas hanya perlu ambik zacot sahaja...
ada kelas yang dah habis...
yeay...
okay...
jangan over excited....
biochemistry sebenarnya sedang menunggu...
saja buat xtau...
huk3...
tiada mood sangat nak study...
kalau slow2 okay..
kalau ribut2 xboleh...
xapala asal bergerak je at least....
huh...
minggu yang menstresskan bakal berulang lagi...
n masa balik Malaysia semakin hampir....
yahoo~
okla...
saya ada hal...
buat2 busy...
memang busy pun sepatutnya...
wish me the best of luck~
salam~
Selasa, 18 Mei 2010
Okay.. sekarang tiba masa saya nak cakap2~
Salam...
wah...
exam dah dekat ni...
tests pun berlambak lagi... masa singkat...banyak main...full stop...padan muka...sapa suruh malas study...kan dah kena berleter...-.-"
ngeh3...senyum bagai kera sumbang...tipu3...nampak sangat tipu...dalam hati tension...berlagak cool lagi...-.-"
sy dah kena kuat study ni...kalau nampak sy main2...sila marah sy...betul...xtipu...kalau sy nangis...biarkan...dah besar...xbleh manja...nanti malu kat kawan2...
mari kita tidak berlagak dah ready for exams...oh... sy mmg sentiasa xready n sy mmg sentiasa begini...jgn contohi sy...-.-"
oh tangan... kenapa masih xmahu berhenti menaip post ini...oh...masih tidak sedar lagi rupanya...esok test microbiology...ya...susah...dah biasa begini...harap lepas...kalau x mmg nayala...
okla dulu..xmahu merepek sorang2...mcm xbtl pula...harap Allah bantu sy...sy perlu berusaha n baru boleh tawakal...merintih dalam hati~
wah...
exam dah dekat ni...
tests pun berlambak lagi... masa singkat...banyak main...full stop...padan muka...sapa suruh malas study...kan dah kena berleter...-.-"
ngeh3...senyum bagai kera sumbang...tipu3...nampak sangat tipu...dalam hati tension...berlagak cool lagi...-.-"
sy dah kena kuat study ni...kalau nampak sy main2...sila marah sy...betul...xtipu...kalau sy nangis...biarkan...dah besar...xbleh manja...nanti malu kat kawan2...
mari kita tidak berlagak dah ready for exams...oh... sy mmg sentiasa xready n sy mmg sentiasa begini...jgn contohi sy...-.-"
oh tangan... kenapa masih xmahu berhenti menaip post ini...oh...masih tidak sedar lagi rupanya...esok test microbiology...ya...susah...dah biasa begini...harap lepas...kalau x mmg nayala...
okla dulu..xmahu merepek sorang2...mcm xbtl pula...harap Allah bantu sy...sy perlu berusaha n baru boleh tawakal...merintih dalam hati~
Khamis, 13 Mei 2010
Hati berbunga emas~
Salam...
sbnrnya Ina xsure ape mksd hati berbunga emas ni...
kot2...
happy sngt ke smpai berbunga emas yg mahal hati tu...
atau hatinya terlalu mahal ke...
ape2 jela...
lain orang lain tafsiran...
ape2 pun...
jagala hati kita agar sentiasa baik keadaannya...
mmg agak susah la utk jaga hati...
fuhhhh...
tau2la jaga nt...
okla...
saje je nak merepek di tengah hari ni...
panas sngtla kat luar skrg ni...
haba tu terperap dlm bilik...
ish3...
panas2...
sama mcm Malaysia dah ni...
cuma kadang2 je ade angin sejuk...
best gak masa ni...
tapi kalau xjaga kulit tu boleh burn la nmpknya...
xkisah sngt kot..
kwa3...
okla...
Salam~
sbnrnya Ina xsure ape mksd hati berbunga emas ni...
kot2...
happy sngt ke smpai berbunga emas yg mahal hati tu...
atau hatinya terlalu mahal ke...
ape2 jela...
lain orang lain tafsiran...
ape2 pun...
jagala hati kita agar sentiasa baik keadaannya...
mmg agak susah la utk jaga hati...
fuhhhh...
tau2la jaga nt...
okla...
saje je nak merepek di tengah hari ni...
panas sngtla kat luar skrg ni...
haba tu terperap dlm bilik...
ish3...
panas2...
sama mcm Malaysia dah ni...
cuma kadang2 je ade angin sejuk...
best gak masa ni...
tapi kalau xjaga kulit tu boleh burn la nmpknya...
xkisah sngt kot..
kwa3...
okla...
Salam~
Selasa, 11 Mei 2010
Ketenangan...
Salam...
I dont know why...
but akhir2 ni I dah active berblogging...
maybe sebab Facebook dah diactivate secara xrasminya....
huhuhuh...
nak ucap thanks to my friends la...
sbb dengan adanya diorg, I dpt rase ketenangan...
dgn beberapa aktiviti yg dilakukan bersama2....
really appreciate akhwat sume...
without You all...
I dont know how can I achieve such relief...
wpun adela skit lg probs yg masih belum settle...
n mmg susah utk menyetelkannya...
xpela...
step by step...
okla...
time to study...
time waits for no man...
that's absolutely true...
I'll post something next time...
~Salam~
I dont know why...
but akhir2 ni I dah active berblogging...
maybe sebab Facebook dah diactivate secara xrasminya....
huhuhuh...
nak ucap thanks to my friends la...
sbb dengan adanya diorg, I dpt rase ketenangan...
dgn beberapa aktiviti yg dilakukan bersama2....
really appreciate akhwat sume...
without You all...
I dont know how can I achieve such relief...
wpun adela skit lg probs yg masih belum settle...
n mmg susah utk menyetelkannya...
xpela...
step by step...
okla...
time to study...
time waits for no man...
that's absolutely true...
I'll post something next time...
~Salam~
Cuti yang berlalu~
Salam...
uih...
cuti den pabedi ( victory day ) da habis...
today is the last day...
waaaa...
I need more holidays...
nak rilekkan diri n minda....
kadang2 kelas mmg menstresskan...
lebih2 lagi kalau subjek tu kena menghafal ke...
malasnya...
huk3...
I've said before that this week will be my study week...
insyaAllah berjalan lancar...
setakat ni okla...
not so bad...
adela time Ina guna untuk study...
rasa terharu gakla sebab dpt luangkan sikit mase nak study wpun xdela lama sngt...
at least Ina study...
hehehehe....
hope will get better soon...
I need to fully concentrate on my studies right now...
xde masa dah...
exam dah around the corner....
ermmmm...
mksdnya summer dah dekat r ni...
boleh balik Malaysia...
tp sblm tu kena wat practical dulu...
sbnrnya cant wait gak nak masuk hospital wat practical ni...
dpt la gak nanti rase mcm mane jadi doctor...
huk3...
wish me the best of luck~!
~Ina~
uih...
cuti den pabedi ( victory day ) da habis...
today is the last day...
waaaa...
I need more holidays...
nak rilekkan diri n minda....
kadang2 kelas mmg menstresskan...
lebih2 lagi kalau subjek tu kena menghafal ke...
malasnya...
huk3...
I've said before that this week will be my study week...
insyaAllah berjalan lancar...
setakat ni okla...
not so bad...
adela time Ina guna untuk study...
rasa terharu gakla sebab dpt luangkan sikit mase nak study wpun xdela lama sngt...
at least Ina study...
hehehehe....
hope will get better soon...
I need to fully concentrate on my studies right now...
xde masa dah...
exam dah around the corner....
ermmmm...
mksdnya summer dah dekat r ni...
boleh balik Malaysia...
tp sblm tu kena wat practical dulu...
sbnrnya cant wait gak nak masuk hospital wat practical ni...
dpt la gak nanti rase mcm mane jadi doctor...
huk3...
wish me the best of luck~!
~Ina~
Ahad, 9 Mei 2010
Minggu Tensi2 yeah~!
Salam...
huhuh...
asal la Ina ni..
ade gak ke minggu tenson tensi ni?
mmg wujud la gak...
lgpun exam dah dekat...
xprepare g...
mcm xde sngt mood nk study...
I am still hoping that someday that I really will get into the mood of study...
InsyaAllah...
I think I wanna create my own day with certain themes...
cnthnya...
hari Khamis will be my green day ke...
hehehe...
pakai baju kaler hijau ke camtuh...
boleh ke?
ok je sbnrnya...
okla...
biarkan tensi berlalu...
berlalu pergi dari hidup ini...
shuh3....
datangla happiness...
hehehe...
huhuh...
asal la Ina ni..
ade gak ke minggu tenson tensi ni?
mmg wujud la gak...
lgpun exam dah dekat...
xprepare g...
mcm xde sngt mood nk study...
I am still hoping that someday that I really will get into the mood of study...
InsyaAllah...
I think I wanna create my own day with certain themes...
cnthnya...
hari Khamis will be my green day ke...
hehehe...
pakai baju kaler hijau ke camtuh...
boleh ke?
ok je sbnrnya...
okla...
biarkan tensi berlalu...
berlalu pergi dari hidup ini...
shuh3....
datangla happiness...
hehehe...
Selamat Hari Ibu, Puan Marini bt Zakaria~!
Salam...
Selamat Hari Ibu to my beloved n only mom, Puan Marini bt Zakaria...
thanks for raising me up...
its not an easy job but U can do it very well...
I'm proud of You...
You're the best mom ever...
Sorry if I've done something that hurts your heart...
nobody is perfect so do I...
I love You always...
though we r far apart...
but that doesnt matter...
the one that matters the most is our heart...
as long as we remember each othe n keep contacting...
its enough...
I'm sad because I have to be far away from You...
I just wanna be close to You...
but sacrifices r needed to fulfill my dreams...
It's really hard...
but InsyaAllah with the God's will, I can go through this easily...
I hope that our relationship will last forever...
mom-daughter relationship~
take care my dear...
soon I'll be back with success...
InsyaAllah...
pray for me always...
I want to let you know that Im proud to be your daughter...
wish you a happy life ahead...
InsyaAllah we will be in Jannah in the hereafter...
~Ina~
Selamat Hari Ibu to my beloved n only mom, Puan Marini bt Zakaria...
thanks for raising me up...
its not an easy job but U can do it very well...
I'm proud of You...
You're the best mom ever...
Sorry if I've done something that hurts your heart...
nobody is perfect so do I...
I love You always...
though we r far apart...
but that doesnt matter...
the one that matters the most is our heart...
as long as we remember each othe n keep contacting...
its enough...
I'm sad because I have to be far away from You...
I just wanna be close to You...
but sacrifices r needed to fulfill my dreams...
It's really hard...
but InsyaAllah with the God's will, I can go through this easily...
I hope that our relationship will last forever...
mom-daughter relationship~
take care my dear...
soon I'll be back with success...
InsyaAllah...
pray for me always...
I want to let you know that Im proud to be your daughter...
wish you a happy life ahead...
InsyaAllah we will be in Jannah in the hereafter...
~Ina~
Study Week~
Salam...
maafla lama xupdate blog ini...
xde idea nak tulis psl ape...
lgpun agak bz skrg ni...
I have decided that this week, starting from Saturday 8th May 2010, will be my study week...
I have to...
ade tests yg blm selesai...
lgpun exam dh dekat...
nt senang skit nak study utk exam plak...
insyaAllah diberi kekuatan olehNya utk study...
kalau ada kemahuan disitu ada jalan...
hehehe...
My exam will be at the end of May...
IF I'm not mistaken...
cuak2....
but its okay as long as I have the will to study...
yg paling penting jaga hubungan dgnNya...
wish me the best of luck...
sbnrnya xsbr ni nak balik Malaysia...
2 bln lebih lagi...
quite lambat lagi...
tp xpe...
minggu2 exam akan m'btkan masa mcm berlalu begitu pantas...
wait for me my beloved family~
maafla lama xupdate blog ini...
xde idea nak tulis psl ape...
lgpun agak bz skrg ni...
I have decided that this week, starting from Saturday 8th May 2010, will be my study week...
I have to...
ade tests yg blm selesai...
lgpun exam dh dekat...
nt senang skit nak study utk exam plak...
insyaAllah diberi kekuatan olehNya utk study...
kalau ada kemahuan disitu ada jalan...
hehehe...
My exam will be at the end of May...
IF I'm not mistaken...
cuak2....
but its okay as long as I have the will to study...
yg paling penting jaga hubungan dgnNya...
wish me the best of luck...
sbnrnya xsbr ni nak balik Malaysia...
2 bln lebih lagi...
quite lambat lagi...
tp xpe...
minggu2 exam akan m'btkan masa mcm berlalu begitu pantas...
wait for me my beloved family~
Coretan Hati~
Salam...
Ana sangat kagum la dgn sorang ukhti ni...
perubahan dia sngtla mendadak (blh dikatakanla)...
dia berubah m'jd baik n mmg sblm ni mmg dia dh baik pun...
dia sekarang boleh dikatakan kuat gakla beragama...
n skrg dia dlm process meningkatkan ilmu tntg Islam...
Ana pulak masih lagi bergelut dgn masalah hati...
please take note that masalah hati ade bnyk cabang...
hehehe...
mmg ana perlu settlekan mslh ni dl...
ana bersyukur ana ada mama ana yang boleh jadi pendengar yg baik...
ana amatla rapat dgn mama ana...
ana hanya berharap agar suatu hari nanti ana akan jugak berada ditempat ukhti tadi...
amat kagumla ana dengannya...
ana mahu berjaya di akhirat n dunia...
InsyaAllah...
kalau ana dapat akhirat, maksudnya secara xlangsung ana dpt dunia gak =)
ana skrg dlm process perubahan gak...
InsyaAllah menjadi...
kalau ana istiqamah n mmg nak berubah,
ana boleh berubah...
ana cuma perlu sedikit masa~
Ana sangat kagum la dgn sorang ukhti ni...
perubahan dia sngtla mendadak (blh dikatakanla)...
dia berubah m'jd baik n mmg sblm ni mmg dia dh baik pun...
dia sekarang boleh dikatakan kuat gakla beragama...
n skrg dia dlm process meningkatkan ilmu tntg Islam...
Ana pulak masih lagi bergelut dgn masalah hati...
please take note that masalah hati ade bnyk cabang...
hehehe...
mmg ana perlu settlekan mslh ni dl...
ana bersyukur ana ada mama ana yang boleh jadi pendengar yg baik...
ana amatla rapat dgn mama ana...
ana hanya berharap agar suatu hari nanti ana akan jugak berada ditempat ukhti tadi...
amat kagumla ana dengannya...
ana mahu berjaya di akhirat n dunia...
InsyaAllah...
kalau ana dapat akhirat, maksudnya secara xlangsung ana dpt dunia gak =)
ana skrg dlm process perubahan gak...
InsyaAllah menjadi...
kalau ana istiqamah n mmg nak berubah,
ana boleh berubah...
ana cuma perlu sedikit masa~
Khamis, 29 April 2010
Muhasabah Diri~
Salam...
cuba bayangkan...
orang yang selalu makan makanan yang berkhasiat...
apabila dia termakan makanan yang xberkhasiat...
tentulah dia akan berasa takut n berusaha untuk elak makanan tersebut...
dalam kontek kehidupan kita pula...
kalau seseorang yang selalu berbuat baik...
apabila dia terbuat benda yang xbaik...
tentulah dia rasa bersalah n berusaha mengelakkan diri daripada melakukan benda xbaik itu...
oleh itu...
banyakkan buat benda baik agar kita sentiasa terpelihara daripada melakukan perkara2 yang xbaik...
p/s: ni pesanan utk diri sendiri juga...~
cuba bayangkan...
orang yang selalu makan makanan yang berkhasiat...
apabila dia termakan makanan yang xberkhasiat...
tentulah dia akan berasa takut n berusaha untuk elak makanan tersebut...
dalam kontek kehidupan kita pula...
kalau seseorang yang selalu berbuat baik...
apabila dia terbuat benda yang xbaik...
tentulah dia rasa bersalah n berusaha mengelakkan diri daripada melakukan benda xbaik itu...
oleh itu...
banyakkan buat benda baik agar kita sentiasa terpelihara daripada melakukan perkara2 yang xbaik...
p/s: ni pesanan utk diri sendiri juga...~
Rabu, 14 April 2010
Kursk...Kursk....Kursk....
Salam...
tomorrow i'll be leaving to Kursk...
Kursk Game...
quite nervous coz kena main futsal...
kalau futsal without rules, Ina boleh r main...
ni ade position lg...
ish3...
insyaAllah emas jadi milik team Nizhny...
doa2kan la...
esok awal pagi dah kena b'tolak...
tp still Ina xtau sape yg satu bus ngan Ina...
o ye....
perjalanan ambik masa dalam 20 jam...
hebat x?
mesti seksa gle dalam bus tu...
well...
what can I say...
sacrifes are needed here...
wish me a safe journey...
hope all will be alright...
Kursk...
here I go...
wait for me...
hope to collect some sweet memories there...
ehemmm...
hari yg meletihkan akan bermula esok...
~lalalalalalala~
tomorrow i'll be leaving to Kursk...
Kursk Game...
quite nervous coz kena main futsal...
kalau futsal without rules, Ina boleh r main...
ni ade position lg...
ish3...
insyaAllah emas jadi milik team Nizhny...
doa2kan la...
esok awal pagi dah kena b'tolak...
tp still Ina xtau sape yg satu bus ngan Ina...
o ye....
perjalanan ambik masa dalam 20 jam...
hebat x?
mesti seksa gle dalam bus tu...
well...
what can I say...
sacrifes are needed here...
wish me a safe journey...
hope all will be alright...
Kursk...
here I go...
wait for me...
hope to collect some sweet memories there...
ehemmm...
hari yg meletihkan akan bermula esok...
~lalalalalalala~
Rabu, 31 Mac 2010
I hope~
Salam...
nak balik2...
rindu rumah weh...
I hope that I can enjoy my moments with my family right now...
tp xbleh...
jauh....
huk3...
I hope I can be a good student...
tp susah...
hehehe...
I hope I can be a good futsal player...
tp nk wat camne Ina kaki bangku...
hehe...
I hope I can be a good Muslimah...
insyaAllah...
I will...
I hope I can take care of my friends' feelings...
tp mana tahu kalau diorang ade terase ke x ngan kita dlm diam2 kan...
I hope xde yg xpuas hati ngan Ina...
I hope I can fulfill all my wishes...
but...
kita manusia biase yg xperfect...
ade je halangannya...
I hope I can change myself to a better one...
nk jd baik n sempurna~!
uih....
bnyk betul wish Ina ni...
harap2 terkabulla...
InsyaAllah~
Amiin~
nak balik2...
rindu rumah weh...
I hope that I can enjoy my moments with my family right now...
tp xbleh...
jauh....
huk3...
I hope I can be a good student...
tp susah...
hehehe...
I hope I can be a good futsal player...
tp nk wat camne Ina kaki bangku...
hehe...
I hope I can be a good Muslimah...
insyaAllah...
I will...
I hope I can take care of my friends' feelings...
tp mana tahu kalau diorang ade terase ke x ngan kita dlm diam2 kan...
I hope xde yg xpuas hati ngan Ina...
I hope I can fulfill all my wishes...
but...
kita manusia biase yg xperfect...
ade je halangannya...
I hope I can change myself to a better one...
nk jd baik n sempurna~!
uih....
bnyk betul wish Ina ni...
harap2 terkabulla...
InsyaAllah~
Amiin~
Rabu, 10 Mac 2010
What have happened to me? ermm~
Salam...
oh tidak...
Ina mcm da berubah je skrg...
huh...
perubahan masa kot...
I will try to be real Ina la kalo bleyh...
tp kn...
maybe sbb homesick kot...
sensitif lak Ina...
tgk gmbr family nangis...
tgk gmbr besfren sedih...
ish3...
sabar Ina...
satg boleh la balik....
nk summer dh ni...
~muhasabah diri~
oh tidak...
Ina mcm da berubah je skrg...
huh...
perubahan masa kot...
I will try to be real Ina la kalo bleyh...
tp kn...
maybe sbb homesick kot...
sensitif lak Ina...
tgk gmbr family nangis...
tgk gmbr besfren sedih...
ish3...
sabar Ina...
satg boleh la balik....
nk summer dh ni...
~muhasabah diri~
Sabtu, 27 Februari 2010
Sabtu, 20 Februari 2010
hup2~
Salam....
it has been a long time since the last time i posted something here...
i've been very lazy to think about aomething to be posted here...
huh...
life is not that easy huh....
i'll be having a 4-day-holiday starting from 20th of February~
awesome!!!
i'm surely sad bcoz i cant celebrate my sis's birthday yesterday...
it's okay...
i still can wish her at least...
lately...
i feel my life becomes more complicated...
i'm not well adapted to many probs...
so...
it is much harder for me to cope with these probs...
Oh Allah...
help me...
i need your help~
if only i can change myself to a better one~
i believe that someday, i will be a new person...
i'm afraid if i become a very sensitive person...
huh...
anyway...
what had passed already passed...
just forget about the past and think about the future...
insyaAllah everything will be fine...
Amiin...
it has been a long time since the last time i posted something here...
i've been very lazy to think about aomething to be posted here...
huh...
life is not that easy huh....
i'll be having a 4-day-holiday starting from 20th of February~
awesome!!!
i'm surely sad bcoz i cant celebrate my sis's birthday yesterday...
it's okay...
i still can wish her at least...
lately...
i feel my life becomes more complicated...
i'm not well adapted to many probs...
so...
it is much harder for me to cope with these probs...
Oh Allah...
help me...
i need your help~
if only i can change myself to a better one~
i believe that someday, i will be a new person...
i'm afraid if i become a very sensitive person...
huh...
anyway...
what had passed already passed...
just forget about the past and think about the future...
insyaAllah everything will be fine...
Amiin...
Khamis, 11 Februari 2010
New Sem begins tp Ina?
Salam...
cepat betul masa berlalu...
xsangka dah masuk 2nd sem sekarang ni...
aihhhh....
fikiran Ina still kat Paris ni...
masih cuti lagi brain ni...
kelas sudah start....
tapi ahli group still xcukup lagi...
xpa...
masih awal lagi...
hope next week fikiran Ina sudah kembali dari Paris...
Paris... I'm in lurve with You~!
semua lecturer Ina sudah bertukar except Ekaterina kot...
dia still sayang group Ina...
heeeeeeeeeeeeee~
harap Ina dapat study dengan aman n semangat starting from next week...
this week Ina bagi exception la...
sebab fikiran still lagi bercuti...
cepat2 la kembali semangat nak blajar...
InsyaAllah...
Jaulah Ina sudah pergi...
banyak kesedaran yang Ina dapat...
cuma xapply lagi kot....
I like jaulah sooo much...
akak2 suma baik2...
pengisian pun mantap...
gonna miss all sisters~
I hope to be a new person la ...
InsyaAllah...
Amiin~
Wsalam...
cepat betul masa berlalu...
xsangka dah masuk 2nd sem sekarang ni...
aihhhh....
fikiran Ina still kat Paris ni...
masih cuti lagi brain ni...
kelas sudah start....
tapi ahli group still xcukup lagi...
xpa...
masih awal lagi...
hope next week fikiran Ina sudah kembali dari Paris...
Paris... I'm in lurve with You~!
semua lecturer Ina sudah bertukar except Ekaterina kot...
dia still sayang group Ina...
heeeeeeeeeeeeee~
harap Ina dapat study dengan aman n semangat starting from next week...
this week Ina bagi exception la...
sebab fikiran still lagi bercuti...
cepat2 la kembali semangat nak blajar...
InsyaAllah...
Jaulah Ina sudah pergi...
banyak kesedaran yang Ina dapat...
cuma xapply lagi kot....
I like jaulah sooo much...
akak2 suma baik2...
pengisian pun mantap...
gonna miss all sisters~
I hope to be a new person la ...
InsyaAllah...
Amiin~
Wsalam...
Khamis, 14 Januari 2010
Happy Birthday Mama~ =)
Salam...
Selamat Hari Lahir mama~!
*wink* sweet 46 *wink*
no!no!no!
sweet 18 la...=P
semoga ma hepy sokmo nga family kito...
semoga panjang umo n murah rezeki...
wish me the best of luck in exams nt...
ma...
3 days to go...
stress3...
but when I remember U...
I feel so relieved...
thanks ma for everything...
pray for my success k...
I love U always...
semoga bahagia dunia akhirat...
take care of yourself k...
I will always remember U wpun kita jauh skrg...
sabarlah ma...
Ina duduk sini xlama...
insyaAllah Ina akan pulang sbg seorang doktor yang berjaya~
thanks for raising me up...
thanks for being the best mom ever~!
well done for that~!
with love~
* Ina *
Selamat Hari Lahir mama~!
*wink* sweet 46 *wink*
no!no!no!
sweet 18 la...=P
semoga ma hepy sokmo nga family kito...
semoga panjang umo n murah rezeki...
wish me the best of luck in exams nt...
ma...
3 days to go...
stress3...
but when I remember U...
I feel so relieved...
thanks ma for everything...
pray for my success k...
I love U always...
semoga bahagia dunia akhirat...
take care of yourself k...
I will always remember U wpun kita jauh skrg...
sabarlah ma...
Ina duduk sini xlama...
insyaAllah Ina akan pulang sbg seorang doktor yang berjaya~
thanks for raising me up...
thanks for being the best mom ever~!
well done for that~!
with love~
* Ina *
Jumaat, 8 Januari 2010
Updates~
Salam...
Sorry lama xupdate~
hehehe...
busy kot...
tada =P
exam seminggu lagy eh...
Histo3~
tension gak nk2 dekat exam neh...
kena kurangkan MSG (bak kata blockmates, MSG ni penambah perasaan.hu3~)
concentrate Ina concentrate~
exam ni penting dowh...
aih...
next 2 weeks... lebih kurangla...
Exam Anatomy lak...
chaiyok2~
believe in myself~!
okla...
good luck sumer~
I need to focus on this exam first...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorry lama xupdate~
hehehe...
busy kot...
tada =P
exam seminggu lagy eh...
Histo3~
tension gak nk2 dekat exam neh...
kena kurangkan MSG (bak kata blockmates, MSG ni penambah perasaan.hu3~)
concentrate Ina concentrate~
exam ni penting dowh...
aih...
next 2 weeks... lebih kurangla...
Exam Anatomy lak...
chaiyok2~
believe in myself~!
okla...
good luck sumer~
I need to focus on this exam first...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Langgan:
Catatan (Atom)